Martín se propone mantener sus 10 ediles y reducir el paro al 8% en los próximos años

▶ El actual regidor de Sanxenxo presentó este viernes una singular campaña electoral en la que un ‘selfie’ con la playa de Silgar al fondo y un ‘Nada é imposible’ son los motivos centrales

▶ La unificación de SAL y PP deja un escenario "de tres posibles partidos na Corporación"

Telmo Martín en la sede de los ‘populares’ de Sanxenxo junto a su cartel electoral. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Telmo Martín este viernes en la sede de los ‘populares’ de Sanxenxo junto a su cartel electoral. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

La quinta candidatura de Telmo Martín a la Alcaldía de Sanxenxo llega renovada y con el ánimo de "ser útil máis alá" de unas elecciones municipales para las que las previsiones del actual regidor, así como su slogan de campaña, son optimistas. Bajo el lema Nada é imposible que acompaña a un ‘selfie’ electoral poco común, Martín repasa los logros alcanzados en el municipio durante los últimos años y se propone el reto de bajar la tasa de paro hasta un 8% de salir reelegido en el próximo mandato. "Non nos conformamos, o mellor está por chegar e se durante os vindeiros catro anos Sanxenxo sabe facer as cousas ben, poderá reducir máis aínda a taxa", aseguró.

Y esto piensa hacerlo manteniendo sus actuales 10 concejales, otro de los retos de cara a las elecciones. "As previsións son manter o Goberno e non me gustaría perder ningún concelleiro. En 2003 sacamos o 55% dos votos e conseguín 10 edís, e no 2019, co 50%, segimos tendo 10. Polas novas que temos agora, hai tres partidos que poderiamos formar a próxima Corporación, aínda que eu aplaudo que calquera que o estime se presente e participe na política activa", manifestó.

Y es que la incorporación de SAL al PP, así como la retirada de la política de la edil de ciudadanos, Vanessa Rodríguez, deja un escenario en el que Martín apuesta por una lista "integradora, de persoas comprometidas con Sanxenxo, e na que están representadas todas as sensibilidades do Concello", con 17 más cuatro nombres, ya que, tal y como explica el actual alcalde, "crin convinte ter catro suplentes". En el caso del edil de SAL, Yago Torres, que se integra al PP, así como Lucía Otero, el regidor sanxenxino aseguró que "nas conversas eu non puxen a condición de que tivera que ser Yago, iso deixeillo aos dirixentes de SAL, que eles elixiran ás persoas, e decidiron que fora Yago, que está representando a integración ou a unificación desas persoas no PP de Sanxenxo".

En el caso de Natividad Parada, uno de los nombres que ascienden en la lista, "xa foi conmigo no 2019, ao igual que eu me presentei por Meaño hai tantos anos. Tratei de buscar un equilibrio entre a xuventude e a experiencia", dijo, agradeciendo además la labor de los actuales ediles cuyos nombres no irán en la lista (Flavia Besada, Daniel Arosa y Jaime Leiro), así como de Óscar Vilar, que "vai de 12 porque o pediu el".

En lo que respecta a Paula Martínez, que ocupa el segundo puesto, "foi unha moi boa concelleira de Facenda neste mandato, e por iso conseguimos moitas cousas e subvencións". Sin embargo, justificó Martín, "no ano 99 o número 10 da lista foi o tenente de alcalde. Adianto que non será así, pero o importante é o equipo, non o número da lista", dijo.

UN ‘SELFIE’ CON SILGAR. Telmo Martín sorprendió en la presentación de su campaña con un cartel rompedor, un ‘selfie’ con la playa de Silgar al fondo en horizontal, al contrario de los carteles habituales, en vertical y con fotografía de estudio, porque "os retos difíciles esixen compromisos horizontais". En este sentido, junto al slogan, "nace co propósito de ser útil máis alá das eleccións, de marcar un rumbo se os veciños nos dan a súa confianza. No que levamos de século Sanxenxo conseguiu retos que parecían imposibles: somos o primeiro destino turístico do norte de España no verán, temos a primeira rede de aloxamentos turísticos do norte peninsular e a décima en España, soubemos xerar confianza durante a covid-19, e hai 20 anos ningún hotel abría máis de seis meses, mentres que hoxe sumamos 300.000 pernoctacións nos meses de tempada baixa", explicó. "A fotografía está feita en Silgar porque aquí comezou todo hai 100 anos e porque agora o reto ten que ser extender o éxito turístico a todo o territorio e durante todo o ano".