Sanxenxo iza sus 17 banderas azules y presume de liderazgo en Europa

▶ El acto se llevó a cabo de forma simultánea en todos los arenales del municipio, con 14 ediles del PP y del PSOE y representantes de CETS, Aviturga y Entretendas como maestros de ceremonia
Izado en la playa de Silgar. GONZALO GARCÍA
photo_camera Izado en la playa de Silgar. GONZALO GARCÍA

Con el mayor de los orgullos, Sanxenxo izó este lunes sus 17 banderas azules en las playas, en un acto simultáneo que estuvo encabezado por el alcalde, Telmo Martín, quien desde la playa de Silgar hizo lo propio a un tiempo que los otros 14 concelleiros del PP y del PSOE que participaron en el acto, en el que faltaron los tres ediles del BNG, que fueron sustituidos por representantes del Consorcio de Empresarios Turísticos de Sanxenxo (CETS), Aviturga y Entretendas, como maestros de ceremonias.

Se trata de un acto en el que Martín quiso implicar a toda la Corporación, y que es "un orgullo para min representar ao Concello que máis bandeiras azuis ten de Europa. É un recoñecemento ao esforzo, ao traballo e a todas aquelas persoas que nos fan ser número un en turismo no verán, a nivel de Galicia e no norte de España", aseguró el alcalde.

Izado en Nosa Señora da Lanzada. DS
Izado en Nosa Señora da Lanzada. DS

Para Martín, "a cor azul certifica que apostamos pola calidade, e por unha cousa marabillosa como é o ceo e o mar. Represéntanos, e Sanxenxo lévao facendo moito tempo, non soamente o Concello, senón os establecementos que se adican á hostelería e estamos triunfando", aseguró. En este sentido, afirmó, "hai que seguir así, porque para triunfar hai que intentar medrar, e hai que medrar en calidade, sobre todo no verán.Para iso hai que tomar medidas e facer cousas que nos leven a seguir sendo o primeiro destino turístico do norte de España no verán, pero queremos medrar no inverno e a mensaxe que imos mandar é a de que este é un pobo seguro, un pobo limpo e do que se pode gozar", explicó.

Izado en A Lapa. DS
Izado en A Lapa. DS

INICIO DE TEMPORADA. El alcalde valoró un inicio de temporada marcado "por un pouco de incertidume", si bien "a Semana Santa é o termómetro do que vai ser o verán, e creo que será bo. Aínda estamos ao principio e o tempo está acompañando, pero é verdade que a xente que vén non soamente o fai polo tempo, senón para gozar da nosa gastronomía, da paisaxe marabillosa que temos, a practicar deporte na rúa e a pasear polos sedeiros", dijo.

Además, valoró el alcalde, "a pandemia foi algo malo pero a Sanxenxo veulle ben naqueles momentos difíciles que a xente nos coñecera un pouco máis", en referencia a la trascendencia mediática del parcelamiento de Silgar. En este sentido, dijo, "agora esas persoas que viñeron aquí por primeira vez no verán do 2020, están repetindo e iso é moi bo para nós".

Vilagarcía
Dos banderas en Compostela y Campanario
El Concello de Vilagarcía también izó durante la mañana de ayer sus dos banderas azules, que ya lucen en las playas de Compostela y Campanario (Bamio).
En este sentido, fue el propio alcalde, Alberto Varela, quien se encargó del izado, durante un acto en el que estuvo acompañado por los concejales Álvaro Carou y Diego García.
El municipio logró mantener este año sus dos banderas también conseguidas en el año anterior, y camina hacia el objetivo de continuar mejorando la calidad de sus arenales y servicios, para ampliar su oferta a vecinos y visitantes en los próximos años.