Luisito: “Confío en que toda a mala sorte que estamos a ter se recompense no play-off”

El técnico del Arosa lamentó la falta de gol que sufre el equipo y que, por el momento, le impide certificar su presencia en la fase de ascenso
Luisito Míguez durante el encuentro entre el Arosa y el Alondras. JOSÉ LUIZ OUBIÑA
photo_camera Luisito Míguez durante el encuentro entre el Arosa y el Alondras. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

Luisito Míguez, técnico del Arosa, lamentó “as ocasións falladas” en el duelo de este domingo ante el Alondras (1-1) y aseguró que “non podes errar tantos goles como fallamos”. El entrenador local aseguró que confía en que “toda esta mala sorte que estamos a ter esta tempada de cara a gol se recompense na fase de ascenso”. “O problema estivo no apartado ofensivo” afirmó el de Teo al ser preguntado por un posible fallo defensivo y aseveró que “o fútbol non está a ser xusto con estes rapaces”.

A pesar de que el partido se les escapase, Luisito aseguró estar contento “polas ocasións xeradas” pero lamentó “os moitos erros que temos tamén á hora de dar o último pase”. “Quedan nove puntos e temos que tratar de asegurar a fase de ascenso canto antes" comentó Luisito sobre los últimos tres partidos ligueros que quedan.

El preparador quiso felicitar el título de liga conseguido el sábado por el Bergantiños y afirmó que “loitaremos con toda a nosa forza na segunda fase de ascenso consecutiva”. Por último, el entrenador del equipo arlequinado admitió que tuvo pagar la operación y la rehabilitación de su hijo Borja, que volvía este domigno al campo, y aseguró que “o máximo traballo que nos queda para este tramo final é no apartado mental.

Gonza Fernández: “Espero que este punto nos aporte ilusión, forza e ánimo para estes tres últimos partidos de liga”

Por su parte, el entrenador del Alondras, Gonza Fernández, aseguró sentirse afortunado con el resultado ya que “esta vez caeu do noso lado un partido no que o Arousa tivo moitas ocasións para pechar o partido”. El técnico afirmó que “non merecemos ir por detrás no marcador ao descanso” pero recalcó que “na segunda parte sufrimos e puidemos rescatar un punto co gol de Facundo”.

El entrenador del equipo cangués confía en que este resultado aporte “ilusión, forza e ánimo para os últimos tres partidos de liga”. Fernández aseguró que confía en “loitar ata o final por meternos na fase” y cree que el punto rescatado en A Lomba “pode axudar ao equipo a sacar algo positivo dos próximos enfrentamientos fronte a Bergantiños e Pontevedra B”. El entrenador lamentó “a xeira de seis partidos sen gañar” pero recordó que “a gran primeira volta que fixemos quizais non entraba dentro dos plans”.

A pesar de admitir que “a liga se nos está facendo longa”, Fernández declaró que “a tempada está a ser moi boa e queremos dar o último arreón para recurtar esos catro puntos que nos separan da fase”. El técnico quiso dar valor a la polivalencia de Facundo que, “a pesar de estar completamente morto”, rescató un punto “cunha gran acción individual”.