Ribadumia llora la muerte del párroco Dositeo Valiñas

En 2024 se cumplían 80 años de su llegada al municipio, donde era muy querido por estar ligado al deporte y la cultura
Dositeo Valiñas, párroco de Santa Baia de Ribadumia e San Xoán de Leiro
photo_camera Dositeo Valiñas, párroco de Santa Baia de Ribadumia e San Xoán de Leiro. DS

El Concello de Ribadumia informó en la mañana de este miércoles del fallecimiento de D. Dositeo Valiñas, párroco de Santa Baia de Ribadumia y San Xoán de Leiro, e hijo adoptivo del municipio. 

Valiñas celebraría este año el 80 aniversario de su llegada a Ribadumia donde, con apenas 23 años, se instaló para llevar a cabo su vida de dedicación a la Iglesia.

 

Durante todo este tiempo, tal y como explican desde el Goberno local, "foi máis que un sacerdote para os veciños e veciñas do concello, pois a súa figura estivo ligada ata o último momento ó deporte e a cultura entre outras moitas, xa que colaborou na fundación e expansión de moitas das asociacións e clubes que coñecemos hoxe en día como poden ser o CD Ribadumia, o Naútico o Muiño ou o Plantel Xuvenil entre moitas outras actuacións".

Añaden que fue capaz de ganarse el cariño de sus feligreses "xeración tras xeración, sendo moitos os que agora o botaremos de menos".

Desde el Concello trasladan el pésame a la familia y amigos, y decretan 3 días de luto oficial, en los que las banderas ondearán a media asta y con el crespón negro. Además, se convoca un minuto de silencio el próximo viernes 26 a las 13.00 horas en la Casa Consistorial como muestra de respeto y condolencias.