Varela desmiente a Rueda afirmando que el albergue está dentro de la Red Pública

El alcalde de Vilagarcía contradijo las palabras que el presidente de la Xunta pronunció en su visita a la inauguración de la sede de Cáritas en las que aseguraba que el refugio no tiene este distintivo
Alberto Varela compareciendo junto a Álvaro Carou para responder a las declaraciones de Alfonso Rueda en Vilagarcía. ANXO LORENZO
photo_camera Alberto Varela compareciendo junto a Álvaro Carou para responder a las declaraciones de Alfonso Rueda. ANXO LORENZO

Alberto Varela volvió a la actividad municipal tras sus vacaciones para desmentir la información facilitada por el presidente de la Xunta, Alfonso Rueda, durante su visita a la inauguración de la sede de Cáritas Arousa en Vilagarcía. El motivo, las declaraciones de Rueda afirmando que el albergue de Carril "non podía estar na Rede Pública de Albergues porque non era unha das rutas oficiais do Camiño de Santiago", explicó el regidor, quien se mostró sorprendido ante el desconocimiento del presidente.

"Creo que a orixe de todos os camiños comeza nesta zona. Según se di, a barca de pedra pasou por aquí. Ter que explicar a estas alturas que estamos nunha ruta oficial é, canto menos, sorprendente", incidíó. 

Varela continúa afirmando que "parece que cuesta invertir en Vilagarcía, que as cousas que son normais noutros concellos, na nosa cidade temos que pelexar moito máis. Fanse albergues públicos en toda Galicia, porque ten sentido, porque a principal marca turística que temos é o Xacobeo, e ten sentido que teñamos unha Rede Pública de Albergues". El alcalde afea que en otros municipios se construyan esos albergues, "xa que na nosa cidade non temos esa sorte". 

El Concello de Vilagarcía mantuvo desde el 31 de enero de 2020 varias reuniones con el ente autonómico para explicar el punto de partida de creación del refugio. En este periodo, "fixéronse visitas de técnicos da Xunta, e esperamos aínda porque non temos oficial para que a inclúan na Rede Pública. Se non a van incluír, a que viñeron os técnicos?" se pregunta Varela.

"Non quero pensar que ten unha intencionalidade política moi clara para perxudicar a Vilagarcia, e agora que xa llo aclaramos, espero que a resposta non poda ser outra que afirmativa, senón non sei que argumentos van dar en contra", .

Desde el ente local lamentan la tardanza de la Xunta en otorgar una respuesta, ya que "Vilagarcía foi perxudicada porque xa pasou o verán". Ahora, el alcalde espera una pronta contestación y abre la puerta al diálogo. "O meu teléfono teno todo o mundo. Non quero pensar que esto responda a quen quero beneficiar e a quen non. Pediuse a sua inclusión en novembro do ano pasado e seguimos esperando", sentenció el regidor.