Sabela Fole: "Estamos aquí para que Cambados volva ser unha referencia"

El Partido Popular presentó este domingo la candidatura de Sabela Fole, que reclama un "esforzo para volver a ser Cambados"
El Partido Popular presentó este domingo su candidatura a las elecciones municipales. DS
photo_camera El Partido Popular presentó este domingo su candidatura a las elecciones municipales. DS

"É necesario que Cambados volva a ser unha referencia, e para iso estamos aquí, para iso nos presentamos, co convencemento de que este equipazo e o noso proxecto son os mellores para construír o Cambados que queremos", afirmó la candidata a la Alcaldía del PP, Sabela Fole, en la presentación de la candidatura, celebrada este domingo.

También subrayó que no se resigna a cuatro años más "dun goberno cunha xestión ineficaz, incumprimentos, facturas que se eternizan, falla de investimentos importantes, servizos municipais que funcionan mal, pingueiras en edificios públicos e ausencia mínima de fondos para facer calquera obra ou para optar a calquera proxecto ou axuda…". 

Por estas razones, finalizó su intervención reclamando un esfuerzo "para volver a ser Cambados, Cambados con maiúsculas". El presidente provincial del PP, Luis López, afirmó que el pasado domingo es "un punto de inflexión, porque tras oito anos para esquecer, Cambados vai ter un novo goberno do Partido Popular". Agregó que deberán trabajar sin descanso para alcanzar la mayoría absoluta. "Todos, sen excepción ides ser partícipes do cambio. Estamos a piques de recuperar, para o ben dos veciños, a Alcaldía de Cambados; e por iso pídovos traballo, traballo e traballo para que nestas eleccións Cambados sexa o que gañe". En el acto también participaron el conselleiro de Cultura e Educación, Román Rodríguez, y los ex alcaldes José Manuel Cores Tourís y Luis Aragunde, sobre cuyo "gran legado" llamó la atención el responsable provincial.