La plaza de Abastos de Vilaxoán apura sus últimos retoques antes de su apertura

Alberto Varela aseguró que el proceso de regreso se hará "sen presa" para comodidad de las praceiras, aunque esperan que esté listo antes de verano
Alberto Varela y Álvaro Carou durante su visita a la reformada plaza de abastos de Vilaxoán en Vilagarcía. JOSÉ LUIZ OUBIÑA
photo_camera Alberto Varela y Álvaro Carou durante su visita a la reformada plaza de abastos de Vilaxoán. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

La reformada plaza de abastos de Vilaxoán apura sus últimos retoques antes de su apertura al público. Así, en la mañana de este jueves, el alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, acompañado por el edil de Promoción Económica, Álvaro Carou, visitaron el final de unas obras cuya inversión asciende a los 203.000 euros, y que permiten que la plaza disponga ahora de tres puestos (carnicería, pescadería y frutería). Tal y como explicó el regidor arousano, las instalaciones cuentan además con un "obradoiro no que se venderá produto cociñado".

Tras un lavado de imagen tanto interior como exterior, Varela espera que, desde el momento de su reapertura, los vecinos y vecinas de toda la localidad se acerquen a las dependencias para observar el cambio. "Gustaríame que toda a xente de Vilaxoán e Vilagarcía en xeral puidera ver o antes e o despois deste investimento. Creo que é un cambio radical que fai que teñamos unha praza de abastos máis atractiva e estou convencido que vai provocar que moita máis xente veña a mercar aquí".

Unas obras que finalizarán este mismo viernes, según confirmaron desde la empresa, pero cuya apertura tendrá que esperar. El alcalde aseguró que será un proceso "sen presa", con el fin de dotar a las instalaciones de "mobilidario e maquinaria nova", además de "darlle a oportunidade ás praceiras de facer este traslado con comodidade, que é o que nos pediron". "Estamos desexando abrir esta praza de abastos pero entendemos que o que nos piden é lóxico", incidió. 

La zona central de la plaza de Abastos de VIlaxoán en Vilagarcía. JOSÉ LUIZ OUBIÑA
La zona central de la plaza de Abastos de Vilaxoán. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

Desde el ente local explicaron además que la plaza está abierta a acoger a más vendedores y vendedoras, siempre y cuando se cumpla la normativa. "Estariamos encantados de que aumente o número de vendedores da praza de abastos, e creo que esta actuación o vai conseguir". 

Apuesta por las parroquias

El regidor arousano valoró el trabajo que el ejecutivo local viene realizando en Vilaxoán. A la reciente transformación de la plaza de abastos se suman otras como las reforma en las calles Torás y Pica, así como "unha actuación que todavía non se valora na súa xusta medida, a da Escola Infantil municipal".

"Pese a oposición, hoxe temos unha Escola Infantil aquí, o que propicia que, tendo servizos, Vilaxoán aumentou en poboación dende que está este centro". "Creo que queda máis que amosado que este Goberno municipal leva facendo unha aposta moi importante por Vilaxoán", argumentó Varela Paz.

El horario de la biblioteca, el más amplio de Galicia

Ante las recientes peticiones de los grupos de la oposición del Partido Popular y Esquerda Unida, solicitando la ampliación de los horarios de la futura Biblioteca Municipal de Vilagarcía, tras el anuncio de su apertura el próximo 23 de abril, Alberto Varela ha salido al paso afirmando que, en la actualidad, la localidad cuenta con los horarios más amplios de toda Galicia. 

"Invito a que comparen o horario da biblioteca municipal de Vilagarcía co resto de todas as cidades de Galicia, e van ver que ningunha ten un horario superior que a que temos nós". El regidor puso como ejemplo a Ferrol, gobernado por el PP, "xa que a Biblioteca de Vilagarcía vai abrir 20 horas máis á semana que a deste Concello". "Entendo que non queran dicir que este Goberno municipal fai ben ningunha cousa, pero polo menos un pouco de rigor e que fagan o traballo para poder falar si e suficiente ou non". Dicho esto, Varela explico que el Concello va a "intentar realizar o esforzo para, naqueles momentos nos que sexa preciso, facer un reforzo de horarios".