Silva denuncia la "ausencia" de grandes proyectos de la Xunta en Vilagarcía

La presidenta de la Deputación supervisó la peatonalización de la calle Arcebispo Lago
Visita de Carmela Silva á rúa Arzobispo Lago. DP
photo_camera Visita de Carmela Silva á rúa Arcebispo Lago. DP

El centro de Vilagarcía cuenta con 1.800 metros cuadrados más de superficie peatonal una vez finalizadas las obras de recuperación del espacio público en la calle Arcebispo Lago. Con esta actuación, que la presidenta de la Deputación, Carmela Silva, calificó de "transformadora", "Vilagarcía é unha referencia en todo o Estado e estase a converter nunha cidade cun proxecto que dá moita calidade de vida, onde merece moito a pena vivir, e un concello espello onde se miran moitos lugares, tamén máis alá da nosa provincia", afirmó. Tanto las obras realizadas en esta calle como en la Praza de Galicia, donde desemboca "mudan todo e fan que ata os edificios parezan máis fermosos", dijo.

La presidenta aseguró estar "marabillada" por el sonido del agua procedente de las fuentes y los estanques ubicados en esta vía y de la "xente camiñando e ocupando este novo espazo, que me fai inmensamente feliz porque coa política temos que mellorar a vida da xente". Silva subrayó que el Goberno local, presidido por Alberto Varela, "ten cambiado Vilagarcía como nunca na historia, e isto non se pode negar, porque son realidades". A renglón seguido, adelantó que "seguiremos recuperando espazo público e poñendo en marcha dotacións e equipamentos para continuar mellorando a calidade de vida da veciñanza".

La presidenta provincial también señaló que, además de los fondos provinciales, el Concello de Vilagarcía captó fondos europeos, a través del Gobierno de España. "Estamos sendo a Deputación, Europa e os recursos propios do concello quen estamos facendo as grandes obras", apuntó.

INVERSIONES. Subrayó que mientras "podemos vir aquí falar dos grandes investimentos feitos pola Deputación co Concello, outras administracións non poden vir contar nada", en alusión a la ausencia de grandes proyectos de la Xunta de Galicia. La inversión ascendió a 485.000 euros .

Alberto Varela expresó su agradecimiento a la Deputación. "Temos unha aliada nela e os principais investimentos transformadores de Vilagarcía teñen todos o seu apoio", indicó antes de referirse a la escuela infantil de Vilaxoán, el albergue de Carril o a la nueva biblioteca municipal, que está siendo construida en la Rúa Castelao.

"Podemos seguir avanzando para implementar o modelo de cidade que defenderemos sempre: una cidade amable, que recupera espazo público para que maiores e crianzas gocen e xoguen en zonas que antes eran de paso e agora son de xogo e recreo", expuso. El regidor apuntó un dato: en los últimos años fueron recuperados 40.000 metros cuadrados "para as persoas", y en línea con Carmela Silva, agregó que "imos seguir traballando para seguir medrando, pensando na nosa xente, facendo rúas polas que todo o mundo pode camiñar de xeito seguro".

EL AGUA. El agua es el protagonista de esta intervención, en referencia a las particularidades geográficas de Vilagarcía: la zona que ocupa el centro urbano fue una marisma, a la que le ganaron cientos de metros a raíz de la edificación en el siglo XIX. Una consecuencia fueron las frecuentes inundaciones, porque el agua reclamaba su sitio. Las reformas en la Praza de Galicia y Arcebispo Lago, además de solucionar estos problemas, devulven al agua su protagonismo.