María Deza: "Estamos traballando para que Sanxenxo teña un GES"

▶ El Pleno dio luz verde por unanimidad a la proposición de acuerdo para un convenio que aumentará la partida del actual servicio municipal
Intervención de Emerxencias de Sanxenxo. DS
photo_camera Intervención de Emerxencias de Sanxenxo. DS

La Corporación sanxenxina aprobó por unanimidad la proposición de acuerdo para firmar un convenio de colaboración en materia de prevención y defensa contra incendios entre la Xunta, la Federación Galega de Municipios e Provinicas, la Deputación y el Concello, con una partida de 320.000 euros que aumenta el importe contemplado en el Presupuesto municipal para el servicio de Emerxencias, con el objetivo de "colaborar no desenvolvemento dos grupos supramunicipais".

Así lo explicó la portavoz del Gobierno local, María Deza, quien aclaró que dicho documento recoge también que "Sanxenxo ten un servizo municipal e que ten que prestalo en O Grove, Meaño e Poio", si bien, recordó, Emerxencias de Sanxenxo "vén prestando colaboración noutros moitos municipios tamén, e consideramos que é un convenio moi favorable".

Por su parte, los grupos de la oposición, que valoraron el convenio como "beneficioso", no dejaron de reclamar mejoras para la plantilla. "Levan vostedes tres anos adicándose a xogar a dictadores cos traballadores, cos seus postos de traballo e coa súa seguridade laboral e agora, outra vez, un tribunal dille que ten que devolverlle os postos que lles quitou", afeó el portavoz del BNG, Fran Leiro, secundado por el del PSOE, Fernando Otero quien, manifestó, "esperamos que o aumento do Orzamento sirva para que volvan os traballadores que se botaron".

Sin embargo, recordó Deza, "o Concello segue aportando 400.000 euros a este servizo» a mayores del convenio, por lo que «vimos solicitando que sexa un GES, posto que xa está traballando como tal", manifestó, comparando su situación con O Grove, que sí lo tiene. "Emerxencias de Sanxenxo imos a Boiro, Marín, Vilagarcía, AP-9, a toda a provincia. E isto sufrágase con todo o aporte dos veciños e veciñas de Sanxenxo", justificó. "O concello está dentro dun proceso de estabilización e os traballadores de Emerxencias tamén o están", aclaró.