Dos concelleiras de Ribadumia expresan su agradecimiento a Nené Barral

Pilar Martínez y Mar Moimenta acusan al alcalde, David Castro, de no respetar el proyecto de Independentes
Fachada principal de la Casa Consistorial de Ribadumia Concello. EP
photo_camera Fachada principal de la Casa Consistorial de Ribadumia Concello. EP

La sombra de Nené Barral es alargada en Ribadumia y la decisión del alcalde, David Castro, de retornar al PP y presentarse bajo estas siglas a las elecciones municipales no solo abrió una crisis en el grupo de Independientes, al que pertenecía, sino que generó otra en el PP, porque no todos perdonan al regidor que hubiese abandonado este partido para presentarse como independiente.

La primera consecuencia es la dimisión de dos concelleiras independientes, que se materializará en el Pleno que se celebra este jueves. Son Pilar Martínez y Mar Moimenta. Ambas anunciaron que dejan sus cargos en el Goberno local, pero mantienen sus actas, y en un comunicado emitido este miércoles, afirman respetar la decisión de David Castro, pero mantienen que rompe el pacto establecido cuando fundaron Independentes por Ribadumia, en el que figura que se mantendrían al margen de las siglas con interese partidistas fuera del municipio.

"O motivo desta renuncia é respectar e ser coherentes co proxecto ó que nos unimos no ano 2003, da man de Nené Barral, e que defendemos nas lexislaturas dos anos 2007, 2015 e 2019; un proxecto que defendía (cremos que conseguiu) cambiar a vida política de Ribadumia e as formas coas que gobernaba o PP: clientelismo, crispación, uso partidista das administracións...", exponen las concelleiras.

PERDÓN
Pilar Martínez y Mar Moimenta piden perdón a los votantes y simpatizantes de IR "agora mesmo defraudados ou decepcionados por non ter sido capaces de seguir mantendo en pé aquel espírito independente de 2003".
A la hora de dejar constancia de sus agradecimientos, apuntan primero a Nené Barral, "por contar con nós naquel momento para formar parte do seu proxecto político" y, a continuación sitúan "a todas aquelas persoas que confiraron en IR no seu momento e nos deron a oportunidade de poder chegar a servir, cos nosos erros e cos nosos acertos, a todos os veciños e veciñas desde a Corporación". Añaden que «só por iso, mereceu a pena».