Luisito: "Ten que ser alguén que quixo meter merda entre Luisito, Julio e o Arosa"

El técnico del Arosa salió al paso antes las informaciones relacionadas con la salida de Julio Rey del conjunto arlequinado debido a una discrepancia entre ambos
 Luisito da instrucciones en un encuentro en A Lomba de esta temporada. GONZALO GARCÍA
photo_camera Luisito da instrucciones en un encuentro en A Lomba de esta temporada. GONZALO GARCÍA

El entrenador del Arosa, Luisito Míguez, no tardó en salir a defenderse ante las informaciones que aseguran que el detonante de la marcha del excapitán arosista Julio Rey fue una discrepancia entre técnico y jugador. "Eu son o primeiro sorprendido. Teño unha grandísima admiración ao chaval, nunca tiven ningún problema con el e sempre presumín de ter moi boa relación", asegura con sorpresa ante los últimos acontecimientos. 

Luisito afirma que, al llegar a Vilagarcía, le sorprendió el bajo sueldo de Julio Rey y le ayudó a mejorar en este aspecto. "Cando cheguei aquí, dixéronme o que cobraba e parecíame unha inxustiza e puxérono como aos mellores. Fun eu quen lle subiu o soldo".

Como se me vai ocorrer a min dicirlle algo que a el lle pareza mal da súa nai?

Las hipótesis de su marcha apuntan a que, en una de las conversaciones entre ambos en las que se hablaba de la renovación, el preparador hizo mención a un famliar directo, en este caso su madre, que el jugador tomó como una ofensa. "Como se me vai ocorrer a min dicirlle algo que a el lle pareza mal da súa nai?. Penso que ten que ser unha mala interpretación, ten algo que eu sinceramente descoñezo. E ten que ser unha cousa que alguén polo medio, por intereses persoais, quixo meter merda entre Luisito, Julio e o Arosa".

Ante la pregunta de si intentaría comunicarse con él con el fin de revertir la situación, el entrenador rehusó una respuesta directa, afirmando que "dame a sensación de que hai xente interesada en facerlle dano ao Arosa e a min".

Deséxolle toda a sorte do mundo ao rapaz, porque o merece, pero son cousas que pasan nesta sociedade

"O único que quero saber é que o a xente que se considera arosista que axude, que esta non é a maneira de facelo, metendo a un chaval polo medio para facerlle dano a un adestrador. Non é de persoas". Con Rey fuera del Arosa, Míguez le desea "toda a sorte do mundo ao rapaz, porque o merece, non é mal chaval , pero son cousas que pasan nesta sociedade", sentencia el de Teo.

Más en Deportes