La Xunta insta a Cambados a seguir adelante con la ordenación portuaria

La conselleira de Medioambiente, Ángeles Vázquez, denuncia las "trabas" por parte del Gobierno del Estado
Los conselleiros de Medioambiente y Mar, durante una visita a la factoría conservera Mariscos Linamar del grupo Angulas en Cambados. JOSÉ LUIZ OUBIÑA
photo_camera Los conselleiros de Medioambiente y Mar, durante su visita a la factoría conservera. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

La nueva Lei de ordenación e xestión integrada do litoral garantiza la seguridad jurídica para que el Concello de Cambados pueda seguir adelante con el Plan especial de ordenación para el puerto de Tragove y San Tomé, un instrumento que comenzó a tramitar en 2014 y que "pese ao interese estratéxico que ten para o municipio e o tecido empresarial non logrou aprobar aínda debido ás trabas recibidas por parte do Goberno do Estado", señala la Consellería de Medioambiente.

La conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, Ángeles Vázquez, y su homólogo de Mar, Alfonso Villares, visitaron este viernes Mariscos Linamar, do grupo Angulas Aguinaga. Tras explicar que esta empresa es una de las afectadas, ya que cuenta con un proyecto estratégico para sus instalaciones en Tragove que no puede ejecutar, Vázquez dijo que frente a las "interpretacións restritivas da Lei de costas que leva anos facendo o Goberno do Estado, a normativa galega regula de forma clara e obxectiva as actividades e usos que pola súa función poden ocupar o dominio público marítimo-terrestre".

Alfonso Villares aseguró que la nueva regulación "vai acabar cos temores do sector sobre o seu futuro e a arbitraria interpretación da normativa de Costas que estaba a facer o Goberno central, poñendo en risco a continuidade de empresas que teñen demostrado o seu compromiso co medio ambiente e co territorio".