Matías Cañón: "O pobo elixiunos como o grupo indicado para gobernar"

El número uno de la lista del Partido Popular en A Illa hace balance de la victoria en las urnas del pasado domingo y asegura que buscará la manera de que los vecinos "sexan correspondidos"
Matías Cañón. DP
photo_camera Matías Cañón. DS

Tras la resaca electoral vivida el pasado domigno con la victoria del Partido Popular de A Illa frente al PSOE y el BNG, Matías Cañón, líder de los populares en el municipio, hace balance de lo ocurrido en las urnas. "A situación é que o pobo elixéunos como o grupo indicado para gobernar no noso Concello" afirma Cañón.

Cañón asegura que, siendo consciente con lo ocurrido, y con los precedentes de anteriores legislaturas, "é problable que PSOE e BNG busquen acercar as suas posturas para tratar de facerse cargo do Concello isleño".

Probablemente teña que tomar posesión da miña acta de maneira independente do Partido Popular

En esta línea, Cañón muestra su predisposición para que el Gobienro de A Illa cambie. "Dada a miña situación personal, na que probablemente teña que tomar posesión da miña acta de concelleiro, de maneira independente do Partido Popular, pero co respaldo do meu grupo de concelleiros. Estamos abertos a negociación con calquera das duas forzas minoritarias, que nos permita que o noso pobo poida ter o que quere, e eso é, que o noso grupo forme goberno para o beneficio do noso pueblo, e dos nosos veciños", señala el candidato popular.

Con éstas declaraciones deja claro que, "o pobo falou e deixou de manifesto, de maneira clara que confía no noso grupo, e por ese motivo debemos buscar a maneira de que os veciños sean correspondidos pola confianza que depositaron en nós", sentencia.